-

Fredag- jag fixade mig och jag mamma och anton gick sen till felix på student grej. Vi va där åt lite sen gick jag och mötte annie. Efter ett tag mötte ivi julia. Vi satt ute och chillade lite sen gick annie och då kom emelie. Vi satt vid video och chillade sen gick vi till felix ett tag. Efter det åkte vi till hammarbyhöjden träffade my och pratade lite med henne. När vi sen kom till kärrtorp så kom en polis direkt fram till oss och ville prata typ. Nå jävla brand grej typ men aja dom sket i oss sen så vi taggade hem. Kom hem till julia vid typ halv ett då chillade vi bara. Jag och emelie sov där. Myyys!
Lördag- Vi vaknade vid elva/ halv tolv tror jag. Vi åt frukost och segade oss lite sen gick vi ut. Satte oss vid video och softade. Gick hem vid fyra duschade och fixade mig. Sen mötte jag alex, emma och natou så tog vi sällskap till mitt och alex land. Gjorde inget speciellt, umgicks lite med min familj.
Söndag- Idag har jag bara segat. Har fixat med båten lite och solat. Vid sex åkte jag och mamma hem.
Jaja vi hörs pusssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0