18 juni

Idag väckte mamma mig vid kvart i nio. Vi gick upp och fixade frukost och sånt sen gick vi in o sjöng för pappa och gav han presenter. Efter det åt vi frukost och sen hade ett litet möte pga lite saker som hänt. Efter det sprang hela familjen en joggingrunda. Fett duktig jag är! :D Efter vi kommit hem duschade jag mig och fixade mig sne åkte jag och bror till stan. Fick med mig en bikini och ett par converse hem. Jag och min bror mötte mamma och pappa i stan så gick vi och köpte glass sen åkte vi hem. Så nu håller jag på och fixar mig lite mer för vi ska på restaurang. Mysigt! Bloggar när jag kommer hem, pussssen



Kommentarer
Postat av: simone

så mysiga foton :d

2011-06-19 @ 11:28:22
URL: http://simoneh.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0