Dålig uppdatering

Tjatja! Förlåt igen för dålig uppdatering. Jag har varit på landet och sen igår hade jag inte tid. MEn man kan ju undra vart mollie håller hus?
På torsdagen åkte jag till landet. Har bara varit där med stina och chillat. På fredagen åkte vi och träffade alex och laura. Va på alex land och så. Vid halv tolv tog vi bussen tillbaka, mötte våra brorsor och taggade till susegårda. Där va det massa så vi va där ett tag sne blev det typ bråk så vi taggade hem. Kom hem hem vid ett nått sånt. Satt bara och snackade med min bror om lite allt möjligt, skönt faktiskt! I lördags åkte jag och stina lite båt, solade och mer komme rjga inte ihåg. Inget speciellt hände iallafall. På söndagen åkte jag hem, fixade mig lite och sen åkte till olivia. Vi va ute och chilade lite sen inne och kollade film. Sov där och nu har jag precis kommit hem.
Bild från igår

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0