Han är en äcklig idiot

Skit i honom. Du är verkligen värd så sjukt mycket bättre. Han är så jävla osäker på sig själv och måste därför trycka ner andra för att inte visa sitt inre. Han går på dig för att han vet att det är dig det kommer göra mest ont på men han vet ändå att du alltid förlåter honom. Han blir sur för det är kul och allt han säger. Han älskar när du blir lite sådär smått sur. Men ärligt, vafan är det för kille? Han är inte värd dina tårar, han är inte ens värd att du skänker en litet tanke till honom. Han är smuts. Du kan hitta någon så mycket bättre. Jag vet att det är svårt att släppa honom men du kan ju fan inte gå runt och bli ner tryckt av en liten fitta. Jag klarar inte att se dig ledsen mer. Jag vet att det gör ont men jag finns här och stöttar dig genom allt. Vi klarar allt tillsammans. Kasta han nu!

Kommentarer
Postat av: angelicaaa

...du är bäst! älskar dig mest

2011-06-10 @ 14:18:48
URL: http://nels.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0