underbar kväll

Tjaaaa alla! Kom hem för ett tag sen, vid sju kom elin, annie, filippa och amanda hit. Vi åt middag och hade det mysigt. Vid nio taggade elin och filippa. Vi dunkade musik och chillade galet. Lite senare kom max, jacob, phille och melker. Vi fortsatte med musiken och chillandet. Vid halv tolv tror jag så taggade amanda och melker. Och vid kvart över tolv taggade vi andra ut. Jag och annie blev skjussade på deras cyklar. Det är nice fan. Vi skjussade hem annie då taggade max på en gång och jag, jacob och phille åkte till dalens sjukhus o träffade jennifer och frida. Längesen, dom brudarna är saknade! Juste, direkt efter skolan åkte jag och mötte mamma och klippte mig och färgade håret. Blev ganska nöjd faktiskt. Tack för en underbar kväll med underbara personer! Ni gjorde min dag grym. Fet kysssss

Grattis i efterskott till mig själv då! :D
Bildbomb får ni imorgon!

Kommentarer
Postat av: Fanny

sv. Jaaa ellerhur, varför är det så ?:(

2011-06-02 @ 12:32:12
URL: http://knwn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0