Dålig uppdatering

Sho blogg, förlåt förlåt för dålig uppdatering.. har inte mått så bra efter lite saker som har hänt och har bara inte haft lust/ork att blogga. Men nu är jag tillbaka på fötter igen och även här i bloggen. Nu ska jag berätta vad som har hänt dom senaste dagarna:

Tisdag - Dålig dag. Mycket dålig dag. Allting slutade väldigt dåligt men fick självklart stöd från dom bästa. Dagen spenderades hemma.

Igår - Jag var hemma från skolan av personliga skäl men skulle även till tandläkarn samt sy in mitt löshår.

Idag - Dagen började i skolan (torsdagar är dom bästa). As sköna grupper och lektioner, sista lektionen hade vi musik och vi var tvunga att spela upp egenskrivna låtar, vilket gick sådär. För alla som inte vet så går jag på Kulturama vilket är en musik/dans/teater skola. Snart ska jag möta mamma och vi ska till min mormor för att min moster fyller 40. Grattis till henne. Egentligen har jag ingen direkt lust att gå men jag måste ändå. Men jag skriver senare när jag kommer hem. Ciao bella ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0