Myyys kväll

Tja på er! Igår efter skolan gick jag och elin hem till mig, åt och chillade bara. Vid halv sex gick vi ut, hon skulle hem och jag följde med en bit. Jag gick hem igen, åt middag och fixade mig vi halv åtta mötte jag elin i centrum vi tog bussen mot rikard och påvägen hoppade amanda på. Vi va hos rikard hela kvällen med tage, svante, joel, wille, petter, erik, viktor och chillade galet med dunkade musik. Sov hos elin och nu har jag precis kommit hem.
Nu ska jag slänga mig in i duschen och sen börja fixa mig för idag, kysss!

gammal bild på mig och elin, kärlek! ♥

Kommentarer
Postat av: jennifer

sv: tack så mycket! :D detsammma!!!!!!

2011-05-24 @ 20:23:50
URL: http://randomshit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0