Next up: SHOWER

Hello, jag satt precis och garvade åt Cornelia för hon dansade som en lama sen ramlade hon på golvet hahahaha (hon höll på att vricka sin fot). Vi vaknade för ett tag sen och jag var bakis som jag vet inte vad. Ska hoppa in i duschen snart ska bara lyssna klart på en låt. Lägger kanske in ett Dagens Outfit-inlägg senare men vi får se.

Idag ska jag träffa Tilda och Embla vi ska baka till Musikcafét (Vi 8:or ska ha som en liten konsert i skolan, där vi spelar och sjunger för pengar till klassresan) som är på tisdag, sen så måste vi repa också. Vet inte riktigt när jag ska träffa dom men det blir väl i alla fall senare. Jag skulle även vilja gå förbi Bikbok för jag såg att dom har fått in skit snygga nylonstrumpbyxor med mönster, men jag är helt fattig. Så jag får väl vänta med kläder tills nästa månad. Men nu ska jag hoppa in i duschen, blog ya later guys :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0