Plugga osv..

Jag kom hem för ett litet tag sen, var tvungen att komma hem tidigt för att vi har biologi-prov imorn och jag har inte pluggat ett skit så kvällen spenderas i sängen med en jävla massa böcker och tung musik i bakrunden.

Jag har tänkt på en sak, jag tror jag börjar gilla en kille. Fast jag är så himla osäker. Det har inte ens gått en vecka sen Viktor lämnade mig men den här killen har stått brevid mig genom allt och alltid hjälpt mig. Jag vet inte om det är fel eller om det kanske är jätte rätt? Men vi får se vad som händer, kände bara för att ta upp det och skriva av mig lite granna. Så nu vet ni. Men nu ska jag fortsätta plugga lite mer här, puuuuuss.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0