Shoooooo brä

Kooooooom precis hem nu. Cornelia och Freddan följde med mig hela vägen hem och sen upp in i mitt rum för Cornelia ansåg att hennes hår var lockigt så hon ville platta det.

Först mötte jag Cornelia typ vid 6 eller något sen så gick vi och fixade oss, sen mötte vi Fredde. Vi gick sedan och mötte Gaga sen drog vi till Kanalplan ett tag för det var tydligen massa folk där, de va chill. Det var en kille som hade däckat på ett bord när vi kom dit så alla typ satt runt honom (haha).

Nu snackar jag med Maxi i telefon och ska precis gå och hämta en chipspåse och en flaska cola haha. Men jag får se om jag skriver ett inlägg sen innan jag lägger mig. Puuuuuuuuuuuss.

Gammal flummbild, fråga inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0