Svar på kommentar



Jag och Cornelia har en väldigt speciellt relation haha.
Hon är min allra bästavän, genom allt. Jag har kännt denna underbara människa i snart 10år. Ibland har vi våra små ''bråk'' men det är inget som vi inte klarar tillsammans. Alla våra sjuka minnen och allt. Tex. gångerna vi har cyklat genom hela Södermalm samtidigt som vi sjöng ''Who Let Dogs Out''. Helt sjukt. Dom gångerna hon har sovit hos mig och tvärtom. Jag har en jävla massa bilder och videos som jag skulle kunna lägga upp men tror nog inte jag ska göra för både min och hennes skull haha. Men en sak som jag kan nämna är att så fort jag har problem eller bara behöver någon att prata med så finns hon alltid där för mig, vilket är så jävla skönt för det finns verkligen ingen annan som hon och ingen annan som jag kan prata med på det sättet. Det är bara en av 10000000 saker som jag älskar med Cornelia Nilsson. Min bästavän. Mitt allt. ♥













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0