usel uppdatering

Hejhej! Förlåt för skit dålig uppdatering. Har verkligen inte haft tid. Men tänkte berätta om helgen nu.

Lördag- Jag och amanda möttes senare när vi hade fixat oss. Vi gick till annie, åt jätte mysig middag o dedär. Efter det gick vi ut ett tag träffade max och dom sen va vi själva ett tag. Amanda drog vid tio så vi träffade killarna igen lite senare vid kvart i tolv kanske. Det blev lite bråk i centrum mellan några men det löste sig tillslut, eller iallafall lite. Jag och annie kom hem lite efter halv ett och somna typ vid halv tre.

Söndag- Vi vakna runt tolv-ett satte oss och kollade på film hela dagen och lite senare kom frida och kollade med oss. Vid halv åtta tror jag så gick jag hem och myste med min familj.

Måndag- Jag och annie åkte till stan en stund efter skolan sen åkte vi hem till annie bakade och efter det gick vi till skolan eftersom det va venissage där.

Idag så åkte jag, phille, jakob, max, linus, annie, linnea och amanda till flaten efter skolan. Killarna badade och vi satt och chillade. Har precis kommit hem där ifrån. Nu vet jag inet riktigt vad jag ska göra. Bilder får ni senare, pusss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0